Consejo de Infancia
#galdakaONpartehartu Órgano de participación infantil de Galdakao
Cambios en "Primera sesión (2022/2023)"
Descripción (Castellano)
-
-
En la última sesión del Consejo del curso pasado, para finalizar el curso, a los y las alumnas de 4º se les pidió que en la primera sesión del Consejo del próximo curso hicieran de carteros y carteras. Se les pidió que se colocarán una visera bien adornada y entregaran una caja decorada a los nuevos miembros del Consejo, como gesto de bienvenida. En aquella sesión el alumnado de 4º decoró las viseras y el de 5º las cajas, y dentro, todos los miembros del Consejo introdujeron un mensaje positivo: explicando cuál fue su experiencia, una recomendación, qué es el Consejo de la Infancia,... lo que cual uno quiso.
En la sesión de hoy se han abierto las cajas del año anterior y ha habido momentos realmente bonitos y especiales entre los niños y las niñas. Han recibido muchos mensajes de ánimo, con una invitación especial para hacer muchas propuestas. Para finalizar la primera parte, el alumnado de 5º (quienes han hecho la labor de carteos y carteras) han compartido su experiencia con los nuevos miembros y han hablado sobre las propuestas y experiencia del año pasado.
Tras el descanso han venido de visita Iñigo, el Alcalde y Olaia, la Concejala. Han hablado sobre la experiencia del año anterior y recibido algunas propuestas:
- Arreglar el parque de Gandasegi (hace tiempo que no tienen).
- Una propuesta concreta para hacer más inclusivas las zonas de juego del pueblo. No hay mesas ni juegos para los niños y niñas en silla de ruedas.
-
+
En la última sesión del Consejo del curso pasado, para finalizar el curso, a los y las alumnas de 4º se les pidió que en la primera sesión del Consejo del próximo curso hicieran de carteros y carteras. Se les pidió que se colocarán una visera bien adornada y entregaran una caja decorada a los nuevos miembros del Consejo, como gesto de bienvenida. En aquella sesión el alumnado de 4º decoró las viseras y el de 5º las cajas, y dentro, todos los miembros del Consejo introdujeron un mensaje positivo: explicando cuál fue su experiencia, una recomendación, qué es el Consejo de la Infancia,... lo que cual uno quiso.
En la sesión de hoy se han abierto las cajas del año anterior y ha habido momentos realmente bonitos y especiales entre los niños y las niñas. Han recibido muchos mensajes de ánimo, con una invitación especial para hacer muchas propuestas. Para finalizar la primera parte, el alumnado de 5º (quienes han hecho la labor de carteos y carteras) han compartido su experiencia con los nuevos miembros y han hablado sobre las propuestas y experiencia del año pasado.
Tras el descanso han venido de visita Iñigo, el Alcalde y Olaia, la Concejala. Han hablado sobre la experiencia del año anterior y recibido algunas propuestas:
- Arreglar el parque de Gandasegi (hace tiempo que no tienen).
- Una propuesta concreta para hacer más inclusivas las zonas de juego del pueblo. No hay mesas ni juegos para los niños y niñas en silla de ruedas.
Descripción (Euskera)
-
-
Kontseiluaren joan den ikasturteko azken saioan, ikasturteari amaiera emateko, LH4ko ikasleei rol bat egokitu zitzaien: Kontseiluaren hurrengo ikasturteko lehenengo saioan postariarena egitea, alegia. Bisera bat jantzi eta dotore apaindutako kutxa bat LH4ko ikasle berriei emateko eskatu zitzaien, kide berriei harrera egiteko. Saio hartan LH4ko ikasleek biserak apaindu zituzen eta LH5eko ikasleek kutxak, eta barruan, bai LH4ko zein LH5eko ikasleek mezu positibo bat sartu zuten: haien esperientzia zein izan zen azalduz, aholku bat, Haurren Kontseilua zer den,... bakoitzak nahi izan zuena.
Gaurko saioan aurreko urteko kutxak zabaldu dituzte eta momentu benetan politak eta bereziak sortu dira haurren artean. Animozko mezu asko jaso dituzte, proposamen asko egiteko gonbidapen bereziarekin. Lehenengo zatia bukatzeko, LH5ko umeak (postariak izan direnak kutxa ematerakoan), euren esperientzia konpartitu dute ikasle berriekin eta aurreko urtean egindako proposamen eta esperientziaren inguruan aritu dira.
Atsedenaren ondoren, Iñigo, Alkatea eta Olaia, Zinegotzia, etorri dira bisitan. Aurreko urteko esperientziaren inguruan aritu dira umeekin eta proposamen batzuk mahaigaineratu dituzte umeek:
- Gandasegi eskolako parkea konpontzeko (aspaldi daramate parke barik).
- Herriko jolas guneak inklusiboagoak egiteko proposamen zehatza. Ez daude mahaiak eta jolasak aulkidun gurpilan dauden umeentzat. Ume batek adibide zehatzak jarri ditu. Argazkian agertzen den antzeko gauza proposatzen da.
-
+
Kontseiluaren joan den ikasturteko azken saioan, ikasturteari amaiera emateko, LH4ko ikasleei rol bat egokitu zitzaien: Kontseiluaren hurrengo ikasturteko lehenengo saioan postariarena egitea, alegia. Bisera bat jantzi eta dotore apaindutako kutxa bat LH4ko ikasle berriei emateko eskatu zitzaien, kide berriei harrera egiteko. Saio hartan LH4ko ikasleek biserak apaindu zituzen eta LH5eko ikasleek kutxak, eta barruan, bai LH4ko zein LH5eko ikasleek mezu positibo bat sartu zuten: haien esperientzia zein izan zen azalduz, aholku bat, Haurren Kontseilua zer den,... bakoitzak nahi izan zuena.
Gaurko saioan aurreko urteko kutxak zabaldu dituzte eta momentu benetan politak eta bereziak sortu dira haurren artean. Animozko mezu asko jaso dituzte, proposamen asko egiteko gonbidapen bereziarekin. Lehenengo zatia bukatzeko, LH5ko umeak (postariak izan direnak kutxa ematerakoan), euren esperientzia konpartitu dute ikasle berriekin eta aurreko urtean egindako proposamen eta esperientziaren inguruan aritu dira.
Atsedenaren ondoren, Iñigo, Alkatea eta Olaia, Zinegotzia, etorri dira bisitan. Aurreko urteko esperientziaren inguruan aritu dira umeekin eta proposamen batzuk mahaigaineratu dituzte umeek:
- Gandasegi eskolako parkea konpontzeko (aspaldi daramate parke barik).
- Herriko jolas guneak inklusiboagoak egiteko proposamen zehatza. Ez daude mahaiak eta jolasak aulkidun gurpilan dauden umeentzat. Ume batek adibide zehatzak jarri ditu. Argazkian agertzen den antzeko gauza proposatzen da.